دانلود بازی 1.1.0 Angry Birds Star Wars برای کامپیوتر
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 16:14
نویسنده : SOLTAN

شاید از عنوان این پست تعجب کرده اید اما واقعیت دارد سرانجام شاهکار جدید شرکت Rovio با نام Angry Birds Star Wars (پرندگان خشمگین.جنگ ستارگان) در فضای مجازی منتشر شد.هم اکنون شما مخاطبان مرکز تخصصی معرفی و دانلود بازی های کامپیوتری میتوانید این بازی زیبا را دانلود کرده و قبل از دوستان خود آن را امتحان کنید.

در این بازی شما مانند فیلم جنگ ستارگان بازی خواهید کرد به صورتی که در این بازی پزندگان با شکل و شمایل جدیدی ظاهر میشوند و با پوشیدن عبایی مشکی و یا در رنگهایی دیگر با سلاحهای جدیدی درون بازی که تا به حال در سری های قبلی این بازی ندیده اید شاهد خواهیم بود. در این بازی شما با تفنگ های لیزری عجیب و غریب امپراتوریهای ساخته شده توسط خوک های بد بازی را نابود می سازید که این نابودی با انفجاری مهیب همراه است که بازی زیبایی را برای شما به نمایش میزارد.
شواهد امر نشان می دهد پرنده قرمز محبوب انگری بردز، در لباس Luke Skywalker (شخصیبت بسیار سر شناس مجموعه فیلم های جنگ ستارگان) ظاهر خواهد شد،که یک شمشیر نوری(Lightsaber) در دست دارد و لباس Jedi ها را نیز بر تن کرده است.

آموزش نصب

1-ابتدا بازی رو نصب کنین.

2-سپس توسط فایل پچ (موجود در فایل دانلودی) به محل بازی رفته و بازی رو پچ کنید. یعنی وقتی پچ رو اجرا کردین ، به مسیر نصب بازی رفته، مثلا به مسیر زیر
D:Program FilesRovioAngry Birds Star WarsAngryBirdsStarWars.exe بروید و بازی رو انتخاب (پچ) کنید. (اگر از ویندوز ۷ استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch باید بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)

3-سپس کد ABCD-EFGH-IJKL-MNOP وارد نمایید و از بازی لذت ببرید.

4-دوستانی که با مشکل ارور OpenGL روبه رو هستند ، باید کارت گرافیک خود را آپدیت کنند

اگر در هنگام پچ کردن با ارور patch failed ممکن است دارای شرایط زیر باشد:

۱.ممکن است بازی در حال اجرا باشد.

۲.بازی از قبل پچ شده است.

۳.ورژن پچ با ورژن بازی یکسان نیست.

۴.یا در هنگام پچ کردن در پنجره مورد نظر، فایل اجرایی بازی رو انتخاب نکردین!

حجم: 64 مگابایت

پسورد : www.yasdl.com

تصاویری از محیط بازی:



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: